Portada Sociedá La XPDLA critica que nun se celebrare la llectura de poemes na Xunta Xeneral

La XPDLA critica que nun se celebrare la llectura de poemes na Xunta Xeneral

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XPDLA) ta acabante denunciar la “escasa presencia” que tuvo la Selmana de les Lletres Asturianes nos medios de comunicación públicos, amás de protestar pola non celebración del actu de llectura de testos n’asturianu na Xunta Xeneral.

Esti actu institucional celebráu dende va siete años yera según la Xunta “un homenaxe al nuestru idioma, la nuestra lliteratura y los nuestros escritores, mostrando asina lo que significa la llingua y lo que tendría que ser pa los nuestros representantes políticos: una fonte de consensu y un patrimonio de tolos asturianos, sía cual sía la so ideoloxía”. Un actu que pa la XPDLA se convirtiere col pasu los años “nun de los más mediáticos de la Selmana de les Lletres, con gran visibilidá gracies a l’atención que-y daben los medios de comunicación”.

Pa la XPDLA la importancia d’esti actu vien de les poques xornaes “onde’l nuestru idioma tien güecu –siempre de manera testimonial– dientro de la Xunta Xeneral”.

En cuantes a la cobertura de la RTPA, denuncien que nun retresmitió esti añu la Xunta Estraordinaria que fai cada añu l’Academia de la Llingua Asturiana nin emitió nengún programa especial dedicáu a los autores d’esti añu Benito de l’Auxa y Antón Balvidares, como si ficieron otros años nel programa Nomes d’Asturies, de la RPA. Dende la organización ciudadana recuerden que la RTPA ye “una entidá pagada coles perres de tolos asturianos y que tien ente los sos principios la promoción del nuestru idioma”.

Tamién te podria gustar