Portada Sociedá La XPDLA convoca una manifestación pola oficialidá de la llingua asturiana pal Día de les Lletres

La XPDLA convoca una manifestación pola oficialidá de la llingua asturiana pal Día de les Lletres

by asturnet

Redacción.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XPDLA) convoca pal próximu vienres 4 de mayu, la yá tradicional manifestación pola oficialidá de la llingua asturiana del Día de les Lletres. La marcha va salir a les siete la tarde de la Estación del Norte d’Uvieu y va llegar hasta les puertes del Teatru Campoamor, onde l’Academia de la Llingua Asturiana va celebrar la so Xunta Estraordinaria añal.

Nel comunicáu que da anuncia d’esta manifestación, la XPDLA diz qu’“Anque haya partíos que nun incluyan (la oficialidá) nos sos programes electorales eso nun va esconder la realidá d’una demanda pola que llevamos lluchando demasiaos años: la reconocencia de la igualdá xurídica de tolos asturianos y asturianes falen la llingua que falen”.

Faen referencia, tamien nesi comunicáu, a los casos de represión llingüística que se dieron nos últimos tiempos “un doctorando al que la Universidá nun-y tramita la tesis por pidilo n’asturianu, un profesor al que l’alministración educativa nun-y almite papeles por tar n’asturianu, un funcionariu al que los sos xefes nun-y acepten impresos cubiertos n’asturianu, etc.”, recordando que “nun pue haber garantíes xurídiques si la llingua nun ye oficial”.

Tamién te podria gustar