La XIX Seronda n’Avilés festexó les tradiciones de la seronda asturiana

23 ochobre 23:07 2022 Imprimir

La XIX Seronda n’Avilés, que se celebró esti vienres 21 y el sábadu 22 d’ochobre, na plaza de Les Aceñes (Hermanos Orbón) festexó les tradiciones de la seronda asturiana. Col protagonismu de la música y baille, la gastronomía y los productos típicos, nuna carpa na plaza de abastos.

Tres del paréntesis de la pandemia, torna a la programación cultural d’Avilés una de les sos señes d’identidá tocantes a el caltenimientu del patrimoniu inmaterial asturianu, como ye la Seronda, na so XIX edición. Una invitación a esfrutar de les tradiciones venceyaes a la seronda, esti vienres 21 y sábadu 22 d’ochobre, na plaza Hermanos Orbón, o lo que ye lo mesmo, la plaza de -yos Aceñes.

La gastronomía, la danza, los productos típicos, y sobremanera la música, fueronlos grandes protagonistes nesta nueva edición de Seronda N’Avilés, que concentró la so actividá na carpa nel interior de la plaza y cunó con un chigre, al cargu de la Asociación Cultural de Piniella, nel que pudieron tastiase los manxares de la seronda ástur, como les castañes, la sidra o los tortos de maíz, y siempres, na compañía de la meyor música de raigañu.

L’avilesina Eva Texedor foi la encargada d’ufiertar el conciertu que pesllaba la primer xornada del vienres de la Seronda, acompañada por Les Pandereteres, a les 22.00 hores. Al otru día, el sábadu 22, l’actividá vempezó yá pela mañana cola apertura de la carpa a les 12.00 hores. Y a les 12.30 hores, la música tomó l’espaciu col Festival de cantar asturianu” qu’ufiertó la Escuela de Tonada Anabel Santiago. Y pa entrar na tarde, a les 14.30 hores, preparose una “xinta popular”, a base de pote de berces y arroz con lleche.

Pela tarde, dominiu total de la música, cola actuación de la Banda de Música d’Avilés xuntu al grupu Compañeres, a les 19 hores. Y a les 20.30 hores, “nueche en danza” con Pandereteres de Fitoria pa que’l broche a la Seronda punxéralu’l gaiteru Xuacu Amieva, que actua´p con Dobra, a les 22.00 hores.

  Categories: