Portada Comunicación La xira europea contra la discriminación llaboral fai parada en Xixón

La xira europea contra la discriminación llaboral fai parada en Xixón

by asturnet

El 10 d’agostu’l camión mariellu brillante de stop-discrimination de la UE marchó nel so tercer viaxe per toa Europa cola intención d’informar a los ciudadanos sobre los sos derechos sigún la llexislación de la UE y de cada país. Esta campaña, que fadrá parada en Xixón nel mes de payares, ta pensanda pa que la Unión Europea puxe pola llucha contra la discriminaicón y promocione la diversidá nel sitiu de trabayu.

Con ocasión de la presidencia finlandesa de la UE, la xira d’esti añu va empezar en Helsinki y va pasar per 13 estaos miembros visitando 22 ciudaes de tola UE. Na xira de cuatro meses, el camín va recorrer 13610 quilómetros y XXX milles náutiques hasta’l final de payares, mes nel que la caravana va visitar España. Les sos últimes cites van ser n’España: en Xixón el 15 de payares, en Madrid el 17 y, finalmente, en Valencia’l 21 d’esi mes.

L’escenariu de 50 metros cuadraos tendrá un programa informativu y d’entretenimientu fechu especialmente xunto colos socios locales de la campaña, incluyíos ministerios, sindicatos y asociaciones d’emplegu en cada país.

Aquellos que visiten la caravana van recibir información y asesoramientu sobre cómo la xente puede protexese contra la discriminación nel puestu de trabayu cola ayuda de les directives de la UE.

Tamién te podria gustar