Portada Sociedá La XI edición del Explorer d’Uviéu entregó los sos premios

La XI edición del Explorer d’Uviéu entregó los sos premios

by redacción asturnews

El Palaciu d’Esposiciones y Congresos d’Uviéu acoyía la sesión de presentación de los proyectos entamadores na XI Edición del Explorer Uviéu Space. El xuráu asistente dio a conocer el proyectu ganador d’ente los 13 que participaron nesti eventu que celebrose esti llunes 10 de mayu ente les 17:30 y les 20:30 hores.


 

Explorer, Nuevos con Soluciones ye una iniciativa promovida por Banco Santander al traviés de Santander Universidaes, dirixida pel Centru Internacional Santander Emprendimiento (CISE) y que cunta cola participación de la Universidá d’Uviéu y del Conceyu d’Uviéu, al traviés d’Uviéu Entama.

A lo llargo de los postreros cuatro meses les y los participantes trabayaron de forma online cola facilitación de profesionales del emprendimientu d’Uviéu Entama, y con otres persones espertes referentes nel sector del emprendimiento. Asistieron a sesiones de trabayu grupales online y recibieron asesoramientu individualizáu que los sirvió pa definir meyor los sos proyectos y ameyorar les sos habilidaes entamadores como’l lideralgu, trabayu n’equipu, capacidá de vienta y habilidaes de comunicación, esta última sesión foi presencial nel Espaciu Coworking Turria de la Ería.

Más información

Tamién te podria gustar