Portada Sociedá La XDLLA vuelve convocar la manifestación del Día de les Lletres

La XDLLA vuelve convocar la manifestación del Día de les Lletres

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convoca un añu más la so tradicional manifestación del Día de les Lletres cola que demanda’l reconocimientu llegal qu’oficialice esta llingua, equiparando asina los derechos de los falantes d’asturianu colos de los falantes de castellán. La manifestación que, mesmo que n’anteriores convocatories, va salir a les siete y media la tarde de la estación de la Renfe d’Uvieu, va acabar a les puertes del teatru Filarmónica onde l’Academia de la Llingua Asturiana cellebra’l so actu institucional nel qu’esti añu Manuel García Galano va tomar posesión como Miembru d’Honor.

Arriendes del discursu institucional de la Presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, l’actu va abrise cola actuación del gaiteru Iñaki Sánchez Santianes y la cantante de tonada Bibiana Sánchez García; y va pesllase col grupu folk DRD.

L’Academia de la Llingua Asturiana, siguiendo’l facer entamáu la edición pasada, fai un brinde a los asistentes pa que, na midida de les sos posibilidaes, lleven traxe asturianu de mou qu’esti puea, pasu ente pasu, dir asitiándose nos actos más solemnes.

Hai que dicir que la sesión academica podrá siguise en tol mundu en tiempu real al travies d’Internet, darreu que l’ALLA quier festexar con Radio Sele’l fechu de llevar 20 años nes ondes, nun inequívocu compromisu cola normalización social de la llingua asturiana.

Como vien socediendo tolos años, llueu del actu academicu habrá una espicha, abierta a la participación de tola xente, nel restaurante La Gruta, con bailles y música asturiana.

Tamién te podria gustar