La XDLA pide a PSOE y PP qu’introduzan na Llei la normalización llingüística como otra de les misiones del serviciu públicu de RTPA

14 xunu 10:04 2014 Imprimir

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) pide a tolos partíos con representación parllamentaria qu’afiten a la RTPA como ferramienta de normalización social del asturianu na Llei nueva que se tra preparando. Depués de la superación esta mañana del Plenu de Totalidá colos votos de PSOE, PP ya IU, la organización cívica quier dirixise sobre too a socialistes y populares, porque Foru Asturies y Izquierda Xunida yá presentaron enmiendes qu’introducíen la normalización llingüística como una de les misiones del serviciu públicu de radio y televisión d’Asturies.

Otra manera, la XDLA recuerda’l manifiestu ‘Cinco puntos por unos medios al serviciu públicu d’Asturies’, al que se sumaron una trentena d’entidaes y que se presentó na sede de l’Academia de la Llingua Asturiana. El documentu apoyáu pola totalidá del asturianismu cultural y por una parte importante de los movimientos sindicales esixe a los grupos parllamentarios que conviertan a la televisión y a la radio pública nun instrumentu al serviciu de la sociedá asturiana, fomentando la industria audiovisual y l’usu del nuestru idioma.

Ye de reseñar que RTPA ye un mediu públicu que, d’alcuerdu cola llexislación vixente -Estatutu d’Autonomía y la Llei d’Usu del Asturianu-, tien qu’usar y fomentar l’usu del idioma. Sicasí, la dexadez de funciones de los gobernantes, oposición y dirección de RTPA despreció hasta’l momentu la llexislación autonómica.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...