La XDLA aplaude con matices la nueva programación de la RPA qu’inclúi un informativu en llingua asturiana

17 marzu 11:04 2014 Imprimir

“Un avance pal asturianu en RTPA, anque con matices”, asina titula la Xunta Pola Defensa de la Llingua una nota de prensa que vieno acabante d’asoleyar esti día pa da-y la bienvenía na radio pública al estrenau del so primer informativu n’asturianu esti llunes 17 de marzu a les 13 hores. Sigún la XDLA “va dase un reblagu importante pa la presencia del asturianu nos medios de comunicación públicos”.

La Xunta diz que “nesi momentu, va empezar un boletín de noticies de diez minutos n’asturianu. Va ser el primer informativu nel nuestru idioma de la historia de RTPA, qu’amás va ufrir una visión del mundu en clave asturiana. Ye un avance pol fechu de la so importancia simbólica: que l’informativu sía nel idioma propiu ayuda a fomentar la sensación de normalidá, porque la noticia yá nun ye’l fechu d’usar la llingua asturiana sinón la información en sí”.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) felicita a la dirección de RTPA por esti pasu dau, “anque tien mieu de qu’esta iniciativa tuviere muncho más que ver col interés de los mesmos trabayadores que col los encargaos de xestionar los medios públicos. La prueba ta en qu’esi mesmu día TPA estrena’l so primer informativu matinal, con dos hores de duración y dafechu en castellanu. Ehí queda una seña clara de la importancia que se da a cada idioma en tiempos, medios y promoción”.

Con too, esperen qu’esti pasu tan importante “sía’l primeru pa que vaiga medrando la duración del espaciu radiofónicu nuevu y pa que tamién, bien ceo, podamos ver informativos nel nuestru idioma na televisión”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...