Portada Escéniques “La valentía” estrénase esta selmana nel Palaciu Valdés

“La valentía” estrénase esta selmana nel Palaciu Valdés

by redacción asturnews

Alfredo Sanzol, Premiu Nacional de Lliteratura Dramática 2017, torna a Avilés  al mandu del so nuevu montaxe. El segundu estrenu estatal de la temporada de escenAvilés ye una producción conxunta de Lazona Teatru y Teatru Kamikaze. Inma Cueves, Estefanía de los Santos, Natalia Huarte, Jesús Ribayu, Francesco Carril y Font García conformen l’elencu.

Guada y Trini heredaron una casa familiar, la mesma na que trescurríen los llargos branos de la so infancia. Cuando tornen a ella, atopar con un problema, a cinco metros de la puerta’l progresu traxo una autopista. Esti ye’l puntu de partida de “La valentía”, la propuesta del dramaturgu Alfredo Sanzol, que yá tuvo esti pasáu abril n’Avilés con “La Tenrura”, y quien robla’l testu y dirixe el que va ser segundu estrenu nacional absolutu de escenAvilés nel Teatru Palacio Valdés na temporada abril-xunu, que va tener llugar el vienres 11 de mayu a les 20.15 hores.

Les entraes pueden adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura y del Centru Niemeyer, la tarde de la presentación n’el mesmu teatru, y vía telemática en https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes

La presentación pública del estrenu va tener llugar esti miércoles día 9 de mayu nel Palacio Valdés, a les 12 hores. Va Cuntar cola participación de Yolanda Alonso, concejala de Cultura del Conceyu d’Avilés, lo mesmo que de tol elencu, encabezáu pol so director, Alfredo Sanzol.

Pantasmes de carne y güesu, y espectros. Enriedos. Guada quier quedase a vivir na casa y la so hermana Trini quier colase de toes toes, polo que contrata a una empresa dedicada a dar plasmos para echar a la xente de los sitios. Guada decide arrendar habitaciones y lleguen los primeros inquilinos. Los personaxes conflúin nuna intensa fin de selmana que llanza l’argumentu.

Alfredo Sanzol, Premiu Nacional de Lliteratura Dramática 2017, conformó un tríu d’oru con otros dos de los más vanguardistes directores de la escena española, Andrés Llima y Miguel del Arcu, y xuntos fundaron nel 2015 el Teatru de la ciudá, un espaciu para la investigación, reflexón, producción y exhibición del teatru contemporaneu. En “La valentía” esquiza sobre la busca de la guapura, y cómo al atopala, al fae-y sitiu nos recodos de la memoria, pueden sedase los cimientos de la vida, del pensamientu, les certidumes sobre les que s’asitia la esistencia humana. Nel momentu en que tou esto asocede, a los protagonistes solo quéda-yos garrar se a una salida: “la valentía”.

“La Valentía” ye una producción de Lazona, productora nacida en 2003. Ente les sos propuestes, n’Avilés púdose ver en cursos pasaos “La piedra escura”, de Pablo Messiez, o “La respiración”, y “La tenrura”, del propiu Alfredo Sanzol, esta postrera, fai tan solo unos díes nel Centru Niemeyer.

Más información

Tamién te podria gustar