Portada Lliteratura La Vagamar lliteraria de Xixón entama na final d’esti mes y desendolcará sos actividaes hasta metanes Payares

La Vagamar lliteraria de Xixón entama na final d’esti mes y desendolcará sos actividaes hasta metanes Payares

by asturnet

L’Asociación L’Arribada, la Vagamar Llliteraria xixonesa, asoleyó esti día dalgunos aspeutos del programa de La Vagamar 2013. Esta edición de L’Arribada, xornaes culturales que ñacieron en 2006 y vienen desenvolviéndose dende entós ininterrumpidamente, entama’l vienres 27 de setiembre con un homenaxe a Seamus Heaney, a les siete de la tarde, nel Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón. Falaráse de Seamus Heaney y Asturies, habrá llectura cívica y piesllará con un conciertu de raviola astúrica por Mento Hevia y l’actuación de la Coral Asturiana de Xixón.

L’actu instiutucional d’inauguración va ser el sábadu 28, nel mesmu llugar a les 18:30 hores, pa entregase media hora depués los Premios Timón 2013, colos gallardones a los escritores Miguel Rojo y Gonzalo Suárez y a l’Asociación Cultural Ensame Sidreru.

>p>L’actuación de la la Coral Polifónica Anselmo Solar piesllará la entrega. La programación del día 28 piesllase les 20:00 hores cola representación de la obra Llazaro de Tormes por Carlos Alba ‘Cellero’.

Web cola programación de l’Arribada que dirá actualizándose

Tamién te podria gustar