La Vagamar lliteraria de Xixón entama na final d’esti mes y desendolcará sos actividaes hasta metanes Payares

19 setiembre 09:04 2013 Imprimir

L’Asociación L’Arribada, la Vagamar Llliteraria xixonesa, asoleyó esti día dalgunos aspeutos del programa de La Vagamar 2013. Esta edición de L’Arribada, xornaes culturales que ñacieron en 2006 y vienen desenvolviéndose dende entós ininterrumpidamente, entama’l vienres 27 de setiembre con un homenaxe a Seamus Heaney, a les siete de la tarde, nel Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón. Falaráse de Seamus Heaney y Asturies, habrá llectura cívica y piesllará con un conciertu de raviola astúrica por Mento Hevia y l’actuación de la Coral Asturiana de Xixón.

L’actu instiutucional d’inauguración va ser el sábadu 28, nel mesmu llugar a les 18:30 hores, pa entregase media hora depués los Premios Timón 2013, colos gallardones a los escritores Miguel Rojo y Gonzalo Suárez y a l’Asociación Cultural Ensame Sidreru.

>p>L’actuación de la la Coral Polifónica Anselmo Solar piesllará la entrega. La programación del día 28 piesllase les 20:00 hores cola representación de la obra Llazaro de Tormes por Carlos Alba ‘Cellero’.

Web cola programación de l’Arribada que dirá actualizándose

  Categories:
Loading Facebook Comments ...