La Vagamar lliteraria de l’Arribada cumple diez años

La Vagamar lliteraria de l’Arribada cumple diez años
10 17:38 2015 Imprimir
L’Arribada ye un proyectu de difusión que nuna década d’actividá cuntó con varies decenes de miles d’asistentes a los actos que se programaren, y nos que tienen intervenío cientos de participantes.

La Vagamar lliteraria, una de les sos estayes, cumple’l décimu aniversariu esti añu y, pa cellebralo, l’asociación cultural entama un eventu nomáu 10 años de L’Arribada onde fai analís, ente’l 14 de payares y el 26 d’avientu, de la evolución cultural de Xixón y Asturies per aciu d’un abanicu ampliu de propuestes en forma d’alcuentros con lliteratos y creadores artísticos, proyecciones, tertulies, presentaciones, conferencies, actos institucionales, actuaciones musicales, y otros.
Inclúyense l’homenaxe a la obra cinematográfica documental del director asturianu José Antonio Quirós, del que se verán les películes Solas en la Tierra y Gran Casal, me como el mundo. Igualmente, habrá una xornada dedicada al conceyu de Mirando do Douro, a la qu’asistirá’l so alcalde, xunto col escritor Mário Correia, que presentará’l so llibru José Afonso, andarilho nas Astúrias, y que participará nuna tertulia sobre temes mirandeses onde falará de Música y Etnografía y fadrá compaña a Alfredo Cameirão (Léngua Mirandesa) y Herminio Bernardo (Historia). Per otra parte, el día últimu del eventu, el xuráu de los Premios Timón comunicará’l fallu correspondiente a los gallardones de 2016. 
Los díes con actos van ser el 14,19,26, 27 y 28 de payares; y el 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 14,1 5, 16, 18, 21, 22, 23 y 26 d’avientu. 10 años de L’Arribada tien una subvención estraordinaria del Ayuntamientu de Xixón, pola que se soscribió’l conveniu correspondiente. Los conteníos del programa podrán siguise nel blog del eventu.
Loading Facebook Comments ...