La Vagamar de l’Arribada celébrase un añu más en Xixón

07 setiembre 09:04 2012 Imprimir

L’asociación L’Arribada organiza un añu más en Xixón la so Vagamar lliteraria. Del 10 al 15 de setiembre, el Vieyu Institutu de Xixón va acoyer los actos d’esta edición, que va cuntar con dos esposiciones. Una nel Atenéu de la Calzada, embaxo’l títulu Huella Astur 2012, con semeyes del concursu de Tierra Astur, podrá visitase del 3 al 13 de setiembre; y nel Vieyu Institutu Xovellanos, la esposición fotográfica Les dos cares d’Asia, de Carlos Espina, del 7 al 16 de setiembre.

La inauguración de los actos va facese’l llunes 10, n’El Muelle, Puertu Deportivu de Xixón. A les cinco la tarde va celebrase una visita guiada pela bahía xixonesa nel barcu ‘Cimavilla I’, dende’l Puertu Deportivu a Islla de la Tortuga y Cabu San Llorienzo y regresu al Puertu Deportivu. A les seis produciráse l’Arribada de los congresistes con una pasacais cola Banda de Gaites de Castrillón, que trescurrirá dende’l Puertu Deportivu pelos Xardinos de la Reina, cais Corrida, Tomás Zarracina, Tomás y Valiente, y Plaza del Parchís hasta’l Centru de Cultura Vieyu Institutu. Yá nel patiu del edificiu va celebrase una llectura institucional y cívica, como Homenaxe a la narrativa en llingua asturiana y gallego-asturianu. A les ocho va proyectase “Les dos cares d’Asia”, audiovisual presentación de la esposición fotográfica de Carlos Espina.

El martes 11 l’Arribada sigue a les cinco cola inauguración de l’Amuesa d’arreglos Ikebana de Marina Mikayelyan. A les 17:30 va dase llectura a la ponencia “El papel femenín nel teatru n’Asturies. Arquetipos ya invisibilidá”, d’Inma Rodríguez.

A les seis y cuartu habrá tiempu pa la representación de “Tempus fugit”, pol grupu de tratru Nun Tris, pa darréu, na sala de Conferencies, presentar Onomatohaikus de Dani García de la Cuesta y Una época para olvidar, de José Luis Valladares.

El miércoles 12, nel Salón d’actos, a les seis de la tarde, va proyectase un documental sobre Fernando Pessoa. Una hora más tarde presentaráse’l llibru A la mar (“I Recital de Poesía de la Mar «Peña Lladrona» 2010″) , qu’inclúi poemes de Xosé Ramón Martín Ardines, Sabela Fernández, Humberto Gonzali, Iván Iglesias, Ignaciu Llope, Ánxel Nava, Esther Prieto y Javier Cayado Valdés.

A les siete y media la tarde celebraráse una tertulia sobre la “Lliteratura asturiana en femenino”, na que van participar Esther García López, Esther Prieto, Marisa López Diz, Nieves Viesca y Aurora García Rivas, presentándose darréu’l llibru “Manual de tinta”, de Nieves Viesca.

El xueves presentáse a les seis y media’l númberu 32 de la revista Asturies, memoria encesa d’un país, de la Fundación Belenos, presentando de siguío la novela policiaca “Sangre na braña”, de Roberto González-Quevedo. A les siete y media una mesa redonda sobre “El hard-boiled en llingua asturiana”, cuntará con Roberto González-Quevedo, Xuan Xosé Sánchez Vicente, Vicente García Oliva y Humberto Gonzali.

La xornada rematará cola presentación de la nueva edición del Refraneru asturianu, de Xuan Xosé Sánchez Vicente y Xesús Cañedo Valle.

El vienres 14, a partir de les seis, presentaránse los llibros Algunhas maos, de Belén Rico Prieto enllaz a información del llibru y El camino de Gijón a Covadonga, de Xurde Morán. De magar les siete habrá tiempu pa la proyección de Popeye y as 1001 noites (versión en gallego-asturianu) y l’actuación de Kuarentena, que zarra’l día.

Los actos de la Vagamar acaben el sábadu a les 17:30 cola proyección y presentación del DVD Esbilla 2012, qu’inclúi curtios d’autores como Jim-Box, Pablo A. Quiroga y Francisco Martínez, Marisa López Diz o Melania Fraga. Amás, dende les ocho, produciráse la entrega de los premios del concursu de haikus y de los Premios Timón 2012 a los escritores Antón García y Fernando Menéndez, cuntando cola actuación de la Coral Asturiana de Xixón.

Porgrama completu d’actividaes

  Categories:
Loading Facebook Comments ...