Portada Mundu La UPM participa na carrera por controlar les comunicaciones globales

La UPM participa na carrera por controlar les comunicaciones globales

by redacción asturnews

La Universidá Politécnica de Madrid vieno acabante acoyer la preséntación del microsatélite UPMSat-2, que según la páxina del centru educativu tendría de ser llanzáu al espaciu a lo llargo d’esti añu y va tener una vida útil d’alredor de 24 meses.

Col desenvolvimientu de la tecnoloxía 5G tamién van cobrar una mayor importancia los satélites de comunicaciones, que van ayudar a tresportar les señales d’esta tecnoloxía allá onde les redes terrestres nun puedan llegar, tal que afirma Inés Salas, de la empresa Hispasat.

Amás, los sos usos para operaciones d’intelixencia pueden xugar un papel relevante nel conflictu económicu, políticu y tecnolóxicu ente China y Estaos Xuníos, que yá tien de por sí munchos aires de Guerra Fría.

La Universidá Politécnica de Madrid vieno acabante acoyer la preséntación del microsatélite UPMSat-2, que según la páxina del centru educativu tendría de ser llanzáu al espaciu a lo llargo d’esti añu y va tener una vida útil d’alredor de 24 meses. Tal que amuesa esti gráficu de Statista, España atopar ente los Estaos con un mayor númberu d’estos artefactos operando anguaño, con un total de 14 unidaes de titularidá única. El líder absolutu del mundu ye Estaos Xuníos, con 883, siguíu de China, con 296, según datos de la organización ensin ánimu d’arriquecimientu Union of Concerníi Scientists.

Nel gráficu nun s’inclúin proyectos conxuntos de grupos amenorgaos de países como nel casu de satélites xestionaos por dos o trés países o axencies.

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar