Portada Educación La Universidá y el Conceyu llancen ayudes pa doctoraos industriales col programa “Uviéu sema talentu”

La Universidá y el Conceyu llancen ayudes pa doctoraos industriales col programa “Uviéu sema talentu”

by redacción asturnews

La Universidá d’Uviéu y el Conceyu uvieín llanzaron esti mes una llínea d’ayudes específica pa Doctoraos Industriales nel marcu del programa “Uviéu sema talentu”. Les beques, totalmente pioneres, inclúin práctiques remuneradas con 20.000 euros en nueve empreses distintes.

El conveniu robláu ente la Universidá y el Conceyu d’Uviéu tien una doble finalidá; d’un llau, potenciar la investigación y la innovación, y coles mesmes evitar la fuga de talentos. Trátase, amás, d’una iniciativa pionera al tar financiada por una alministración local y al tar dirixida, per primer vegada, a doctoraos Industriales.

La iniciativa foi presentada esta selmana pasada nel Conceyu d’Uviéu pola vicealcaldesa Ana Taboada y el conceyal d’Economía, Rubén Rosón, en compañía del vicerrector d’Investigación de la Universidá d’Uviéu, José Ramón Grueso Suárez. Los estudiantes becaos y les empreses collaboradores participaron tamién na presentación pública de la iniciativa.

La Universidá d’Uviéu y el Conceyu d’Uviéu roblaron un conveniu de collaboración  nel añu 2016, para’l desenvolvimientu del proyectu “Uviéu Sema Talentu”, con una duración de cuatro años, hasta 2019.   La dotación económica del conveniu xube a un total de 1.160.000 euros. Asina, les ayudas contemplaes nel conveniu destinar a becar a estudiantes universitarios que realicen estudios en dalgún de los campus alcontraos n’Uviéu o bien a estudiantes empadronaos n’Uviéu que realicen los estudios en cualesquier de los campus de la Universidá d’Uviéu. El proyectu tien dos llínees d’ayudes. Una d’elles  ye la relativa a los  doctoraos industriales.

Tamién te podria gustar