Portada Educación La Universidá va recibir venti millones hasta 2022

La Universidá va recibir venti millones hasta 2022

by redacción asturnews

«La meyor dotación económica posible a la Universidá dientro de los marxes presupuestarios de los que disponemos». O un alcuerdu que nun nos satisfai». Les interpretaciones que’l presidente del Principáu, Javier Fernández, y el rector, Santiago García Granda, fixeron esti día del conteníu del Plan de Financiamientu de la Universidá 2018-2022 difieren tanto como la cantidá concedida finalmente pol Gobiernu rexonal y la reclamada primeramente pola institución académica.

Diez millones de diferencia hai ente la propuesta que l’equipu rectoral presentó a finales del añu pasáu -aspiraba a recibir seis millones añales en cinco años- y los 20 millones del alcuerdu «que prácticamente cerremos» y preven roblar «de forma inminente, dixeron los dos cabezaleros de les instituciones.

Nun despintó García Granda la so decepción cola resultancia de la negociación na que, personalmente o representáu por dellos vicerrectores, caltuvo nos últimos meses coles conseyeríes d’Educación y Facienda. «Faemos tolo posible por que los nuesos argumentos entiéndanse, pero a la fin la decisión tener el Principáu. Nós nun tenemos la llave de la caxa», llamentó en declaraciones a los medios antes de presidir l’actu d’apertura del cursu académicu na biblioteca del Edificiu Históricu. Declaraciones nes que, per dos vegaes, faló d’una cantidá inferior a los venti millones» pa los cinco próximos años.

Javier Fernández, mientres la so intervención na ceremonia inaugural del cursu, especificó que’l Plan de Financiamientu 2018-2022 tien trés bases. La primera, el caltenimientu de l’aportación ordinaria a la institución académica pa los sos gastos de funcionamientu. La segunda, diez millones pal denomináu contrato programa. Esto ye, un financiamientu por oxetivos «que dexe’l desenvolvimientu d’un conxuntu d’actuaciones empobináu a consiguir meyores na docencia, la investigación y la xestión, amontáu en cantidá y calidá les resultancies de les institución y ameyorando la nuesa producción y aumentando la nuesa visibilidá y allugamientu nacional ya internacional», numberó’l rector, que calificó de «modestu» l’importe de dichu plan.

La tercera pata son otros diez millones pa cofinanciar el 80% del plan inversiones n’infraestructures, que García Granda considera «bien necesariu» tantu pal caltenimientu de los edificios actuales como p’ameyorar los llaboratorios y dotar a facultaes y escueles «de zones de trabayu que los nuevos métodos docentes esixen». Hai un detalle más. Principáu y Universidá alcordaron llevar a cabu una revisión del plan a los dos años de la so aplicación.

Tamién te podria gustar