Portada Sociedá La Universidá ultima’l segundu cursu d’asturianu pa periodistes, qu’abrirá la matrícula el 24 de xineru

La Universidá ultima’l segundu cursu d’asturianu pa periodistes, qu’abrirá la matrícula el 24 de xineru

by asturnet

Del 24 de xineru al 10 de febreru. Esi sedrá finalmente’l plazu de matrícula pal segundu cursu que la Universidá d’Uviéu entama pa formar a periodistes titulaos o con esperiencia nel usu de la llingua asturiana. El monográficu, que fora pospuestu por razones alministratives, cellebraráse ente’l 25 de febreru y el 9 d’abril con 45 places disponibles y un preciu d’inscripción de 81 euros.

En términos xenerales, el cursu desendolcaráse como taba previsto nun principiu: Les clases impartiránse vienres y sábados na Facultá de Filoloxía, N’Uviéu, y nel Antiguu Institutu Xovellanos de Xixón, y la nómina de profesores ta encabezada por Xuan Busto en calidá de director ya inclúi, ente otros docentes, al director d’Asturnews y profesor na Universidá Carlos III de Madrid, Próspero Morán.

Asinamesmo, el monográficu formativu d’Estensión Universitaria, que nun proporciona créitos de llibre configuración y, poro, nun tien valor académicu pa superar una carrera, ta empobináu de forma preferente a periodistes titulaos o profesionales con esperiencia nos medios de comunicación.

El pasáu mes de payares, la Universidá completó un primer cursu especializáu d’asturianu pa periodistes que se desendolcó baxo la dirección de Xulio Viejo y en cuya presentación la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, aseguró que “ye una obviedá” que la llingua asturiana tará presente na nueva radiotelevisión autonómica.

Programa íntegru del cursu, en formatu pdf

Tamién te podria gustar