Portada Educación La Universidá tien dos propuestes pa enllantar Educación Física

La Universidá tien dos propuestes pa enllantar Educación Física

by redacción asturnews
Foto: Colegio Jean Piaget (https://www.flickr.com/photos/jeanpiaget/)

La Universidá d’Uviéu tien sobro la mesa, nestos momentos, dos propuestes pa entamar los estudios d’Educación Física ‘Asturies, una en Mieres y otra n’Uviéu.

La primera presentola a principios de branu la Facultá Padre Ossó, centru adscritu a la institución académica asturiana, que yá nel so día foi pioneru n’enllantar la especialidá d’Educación Física nos estudios de Maxisteriu. La segunda plantegabala va escases selmanes la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación.

Los plazos que se remanen son bien afechos, pero la intención del equipu rectoral que dirixe Santiago García Granda ye que los primeros alumnos puedan empecipiar la carrera, de cuatro años, yá’l próximu cursu. “Ye un títulu que tien xuna bona demanda”, constata’l vicerrector d’Ordenación Académica, Juan José del Coz. Prueba d’ello ye que, cada añu, decenes d’alumnos asturianos abandonen la rexón pa cursar esta titulación La mayoría facer en Llión, la más cercana.

La primer propuesta, la más sólida y armada, en palabres del rector, afita ochenta places a lo más por cursu y propón utilizar les instalaciones del campus de Mieres, infrautilizaes dende la so apertura, onde camienten usar ente cuatro y seis aules p les clases teóriques, llaboratorios, biblioteca, sala d’informática y dellos despachos, pero tamién bona parte de les instalaciones deportives que se riquir pa les práctiques: polideportivu, ximnasiu, piscina climatizada (ye municipal), pista d’atletismu, canches de tenis y campu de fútbol. Pa otres necesidaes yá tuvieron contactos con entidaes privaes y clubes deportivos de toa Asturies, como’l Grupu Cuadonga o’l Club de Natación Santa Olaya, por que dalgunes de les especialidaes de cuartu puedan realizase en Xixón. El club de balonmano Juanfersa, la Fundación Sporting de Xixón, el Real Uviéu, el Club Baloncesto Uviéu o Uviéu Rugby son otros de los clubes colos que contactaron.

La Facultá de Formación del Profesoráu y Educación, pela so parte, afita un máximu de 40 places per cursu. Alumnos que recibiríen docencia nes aules de la mesma facultá, allugada nel campus de Llamaquique, y la formación práctica nel CAU, nel campus de el Catalanes, onde la Universidá dispon de piscina climatizada, campu de fútbol, pista d’atletismu, polideportivu, cancha de tenis y pista polideportiva, ente otres instalaciones.

Dambes propuestes, tanto la del centru acomuñáu como la del centru propiu riquiríen de la contratación de nuevu profesoráu. En redol a 25 o 30 docentes. El Padre Ossó, qu’asumiría pola so cuenta los gastos de personal, añede a estes necesidaes la d’un conserxe y trés puestos de secretaría, a lo menos. La Universidá d’Uviéu yá convocó la comisión encargada de valorar la propuesta del centru propiu.

La decisión, del Principáu ta por ver cuál de les dos propuestes va ser la que se lleve a cabu, si ye qu’ésta finalmente supera tolos filtros pa la so aprobación definitiva. Juan José del Coz confía en que’l Conseyu de Gobiernu de la Universidá tomara xuna decisión en xineru de 2018. Col vistu bonu del Conseyu Social, y antes de la preceptiva acreditación per parte de la ANECA, la última palabra va tener el Principáu. Va Ser, por tantu xuna decisión política la qu’incline la balanza escontra unu o otru llau.

Tamién te podria gustar