Portada Educación La Universidá rexistra 500 alumnos más de nuevu ingresu

La Universidá rexistra 500 alumnos más de nuevu ingresu

by asturnet

Un total de 5.162 estudiantes matriculáronse anguaño per primer vegada pa cursar un grau na institución académica asturiana, lo que supón casi 500 alumnos más de nuevu ingresu que’l pasáu cursu. D’esos 5 mil estudiantes, 223 son de los cursos d’adautación a los nuevos graos.

La Universidá d’Uviéu abre’l cursu académicu con casi 500 alumnos más de nuevu ingresu que l’añu pasáu. Un total de 5.162 estudiantes matriculáronse per primer vegada n’estudios de grau esti cursu, frente a los 4.665 del 2012.

L’añu académicu qu’empieza va ser el primeru nel que’l plan Bolonia va tar enllantáu en tolos cursos de los distintos graos qu’ufierta la institución académica (sacante Inxeniería de Civil, que se punxo en marcha hai solu trés años). L’adaptación al Espaciu Européu d’Educación va ser esti cursu plena nos 50 graos de la Universidá d’Uviéu, cola primer xeneración íntegra de graduaos que van salir de les sos aules.

La Universidá d’Uviéu espera caltener la so cifra global d’alumnos, que va rondar los 25.000. Los datos provisionales de matriculación cifren en 16.691 los alumnos que van cursar un grau na Universidá d’Uviéu. Per otru llau, tamién tán por axudicar les places vacantes en distintos graos, que se van otorgar por orde de solicitú hasta’l 30 de setiembre.

Amás, los planes antiguos n’estinción cunten con 3.857 estudiantes matriculaos que van completar los sos estudios de llicenciatura, diplomatura, inxeniería ya inxeniería técnica. La cifra d’alumnos en planes vieyos escai sustancialmente respectu al cursu pasáu nel que se matricularon nestos estudios más de 7.200 alumnos.

Al marxe de los estudiantes de grau y los matriculaos en planes antiguos, la institución caltien abiertu’l periodu de matrícula nos estudios de posgráu (másteres, doctoráu y títulos propios y formación continua) polo que la cifra esacta definitiva d’estudiantes de la Universidá d’Uviéu pa esti cursu nun se va conocer hasta dientro d’unes selmanes.

Tamién te podria gustar