Portada Educación La Universidá Popular de Xixón entama nuevos cursos

La Universidá Popular de Xixón entama nuevos cursos

by redacción asturnews

Como cada cuatrimestre la Universidá Popular de Xixón vieno acabante de dar anuncia a nuevos cursos y talleres que dan respuesta a nueves esmoliciones culturales y d’ociu en toles árees temátiques. 

Tratase de 155 cursos que van dar empiezu a partir del 5 d’ochobre, según el programa, y van impartise en 15 centros distintos de la ciudá, dos de los cualos suponen tamién una novedá: el Muséu Casa Natal de Xovellanos y el Muséu Nicanor Piñole que vienen a incorporase a los espacios habituales en que la UP desenvuelve los sos cursos.

Nesta ocasión, incluyense novedaes tales como Lleguminoses y suelos: simbiosis pa la vida, Rembrandt y Caravaggio: dos maestros frente al clasicismu, La ópera espiritual, Esperiencies cola acuarela: siguiendo la buelga de Piñole, Satélites: tecnoloxía espacial y mediu ambiente, Menúes infantiles curiosos, La ciencia al traviés del cine o Lliteratura española: de los alboreceres al Sieglu d’Oru, anque nun son los únicos.

Ye posible consultar equí tola programación y aportar al catálogu de conteníos y oxetivos propuestos pa cada unu de los cursos o talleres, onde tamién s’esclaria si ye preciso tener conocencies previes, apurrir dalgún material o recursu y otres indicaciones previes que ye importante conocer antes del empiezu de matrícula a partir del próximu 13 de setiembre.

La programación impresa va tar disponible en tolos centros municipales nos primeros díes de setiembre. Pa cualquier dulda o consulta, pue contactase en upgijon.es o llamando a los teléfonos 985 18 10 32 y 985 18 17 88.

Tamién te podria gustar