Portada Educación La Universidá Popular de Xixón abre la matrícula pa 49 cursos de veranu

La Universidá Popular de Xixón abre la matrícula pa 49 cursos de veranu

by asturnet

Un total de 49 cursos p’aprovechar el tiempu llibre en veranu. La Universidá Popular de Xixón abre mañana el plazu de matrícula pa la so ufierta formativa estival, qu’inclúi monográficos de risoterapia, fotografía, botánica, informática y hip-hop, ente otres materies, a precios que van de los 9 a los 39 euros.

El pagu podrá formalizase tanto nes redes de caxeros ciudadanos y de Caxastur, como na páxina web del Ayuntamientu de Xixón, onde quedarán reservada la cuarta parte de les places disponibles pa los cursos, poco más d’ochocientes en total.

El plazu pa la matriculación permanecerá abiertu hasta’l prósimu 18 de xunu nel edificiu de la vieya pescadería municipal y nos centros municipales de Xixón-Sur, El Coto, L’Arena y La Calzada. Estos cuatro equipamientos acoyerán les actividaes de tolos cursos programaos, xunta l’Antiguu Institutu y los centros d’El Natahoyo, El Llano y Vega-La Camocha.

La Universidá Popular de Xixón añade 19 cursos de conteníos inéditos na so programación pal veranu de 2004, qu’ufren a los ciudadanos deprender dancia brasileña o caligrafía árabe; familiarizase col usu de la plastilina n’amimaciones audiovisuales; producir música ellectrónica; asimilar técniques pa contar cuentos, o saca-y partíu a una cámara fotogáfica dixital.

Web del Ayuntamientu de Xixón

Tamién te podria gustar