Portada Educación La Universidá plantega reforzase con venti nuevos caderalgos, na primer convocatoria en seis años

La Universidá plantega reforzase con venti nuevos caderalgos, na primer convocatoria en seis años

by asturnet

La Universidá d’Uviéu quier dar un saltu nel so númberu de caderalgos. L’equipu lideráu pol rector, Juan Vázquez, plantega reforzar la escelencia’l so profesoráu con venti nueves cátedres, la primer convocatoria en seis años pa cubrir esti tipu de places. El rectoráu propón crear amás ocho nuevos puestos de profesores titulares.

Acordies con ún de los oxetivos prioritarios del equipu de Vázquez, que gobierna la institución académica asturiana nel so segundu mandatu rectoral, los responsables de la Universidá pretenden entamar places de caderalgu en disciplines nes qu’agora nun esisten, reordenar la plantiella’l profesoráu y atender a los méritos de dalgunos docentes, según publica na so edición de güei el diariu La Nueva España.

En tou casu, los planes del equipu rectoral necesiten entá el preste del Conseyu de Gobiernu na so última xuntanza del mes de setiembre, y queden pendientes asinamesmo de la so tramitación posterior nel Conseyu de Coordinación Universitaria.

El rector quier da-y puxu a la convocatoria de places de profesoráu estable, ralentizada nos últimos años, al traviés de procesos añales que permitan dir completando la plantiella de caderalgos y docentes titulares. L’equipu de Vázquez habrá iguar inda la situación de los profesores asociaos, na que’l rector demanda la implicación del Principáu.

Tamién te podria gustar