Portada Educación La Universidá percuerre la hestoria, milagros y lleendes del Camín de Santiago nun ciclu de conferencies

La Universidá percuerre la hestoria, milagros y lleendes del Camín de Santiago nun ciclu de conferencies

by asturnet

La Universidá percuerre la hestoria, milagros y lleendes del Camín de Santiago nun ciclu de conferencies que se va desenvolver ente’l 5 y el 13 de mayu na Aula Magna de LAUDEO y que va mirar a la ruta de pelegrinos dende la óptica del cine y la música. El IV Ciclu Camino de Santiago va empecipiar el próximu llunes, 5 de mayu, con cinco conferencies dedicaes nesta ocasión a les hestories, milagros, lleendes y música nos Caminos.

La Universidá d’Uviéu celebró esta mañana la presentación d’una nueva edición d’estes xornaes, entamaes conxuntamente por distintes instituciones y organismos, ente ellos, el Conceyu d’Uviéu, l’Arzobispáu, les asociaciones d’Amigos del Camín de Santiago y l’asociación Alumni Universidá de Navarra.

Les conferencies van eaverase al Camín de Santiago dende distintes perspectives, tantu relixoses como culturales. Si n’anteriores ediciones, el patrimoniu y l’arte foi unu de les temes centrales del ciclu, anguaño, los espertos van averar al públicu los mitos y lleendes en redol a les pelegrinaciones, y los milagros y sucesos históricos venceyaos a la ruta xacobea. Les sesiones van celebrase na Aula Magna del Centru Cultural LAUDEO (Edificiu Históricu) a les 19 hores y la entrada va ser llibre hasta completar aforu.

El ciclu va ufiertar, amás, un viaxe musical pel Camín de Santiago, al cargu de la profesora de la Universidá d’Uviéu María Sanhuesa, y un percorríu en Fotogrames de la mano de Juan Bonifacio Lorenzo, director de la Filmoteca d’Asturies, al traviés del cine venceyáu al Camín de Santiago.

Tamién te podria gustar