Portada Educación La Universidá habilita mil places más pa los sos cursos de veranu

La Universidá habilita mil places más pa los sos cursos de veranu

by asturnet

Mil places y 19 cursos más qu’hai un añu. La Universidá d’Uviéu amplía la so ufierta de cursos de veranu, que na so mayor parte cellebraránse n’Uviéu y Xixón pero que tamién s’espardírán pero otros quince conceyos d’Asturies, con una atención especial a la Tecnoloxía, la Informática y les Humanidaes.

Eses tres estayes contarán, respectivamente, con 38, 36 y 22 cursos, mientres qu’otros 22 monográficos tarán englobaos na estaya de Ciencies de la Salú, 20 tendrán que ver cola Economía y 19 más pertenecerán a otres árees de les Ciencies Sociales.

Pa tomar parte de toos esos cursos, la Universidá habilita un total de 7.288 places y tien previsto espardir la so actividá per Avilés, Cangas d’Onís, Castropol, Llangréu, Llanes, L.luarca, Mieres, Ayer, Noreña, Salas, Santolín d’Ibias, Tapia, Tinéu, A Veiga d’Eo y La Villa.

Josefina Aldecoa pronunciará la conferencia inagural de los cursos de veranu, que versará sobro lliteratura, el 5 de xunetu na Cátedra Xovellanos de Xixón, mientres qu’un investigador de la Universidá de Seúl espertu na clonación de célules madre intervendrá a mediaos d’esi mesmu mes nuna conferencia nel Aula Magna.

Tamién te podria gustar