Portada Plástiques La Universidá enseña dieciocho obres de Miró alrodiu de la muyer mediterránea

La Universidá enseña dieciocho obres de Miró alrodiu de la muyer mediterránea

by asturnet

Trece grabaos y cinco escultures de Joan Miró componen la esposición titulada ‘Antiretrato’ que va poder visitase nel edificiu de la Universidá vieya tol mes de marzu. El vicerrectoráu d’Estensión Universitaria en collaboración cola Fundación Miró de Barcelona empobinen esta amuesa monográfica na que la mirada del artista catalán busca les formes y secretos de la muyer mediterránea.

La esposición enseña trabayos fechos por Joan Miró ente los años 1969 y 1981 en diverses técniques y al través de la complexa simplicida de testures que caracteriza la obra del lluminosu creador catalán. La milenaria tradición de la muyer mediterránea como ser inconcretu y xenéricu ye’l leit motiv d’estos grabaos y escultures que pueden vese nel salón d’actos del edificiu hestóricu de la Universidá, na cai San Francisco d’Uviéu.

Los organizadores de l’amuesa pretenden que pueda vela el númberu mas ampliu de visitantes y asina, nuna ocasión ensin precedentes, la sala onde s’enseña ‘Antirretratos’ va tar abierta nel horariu avezáu el xueves y viernes de Semana Santa. Na inauguración de l’amuesa esti martes primeru de marzu, el rector Juan Vázquez y la vicerrectora d’Estensión Universitaria, Paz de Andrés, quisieron resaltar el significáu d’esta y futures iniciatives como manera de proyectar l’interés de la institución por abrise a la sociedá asturiana arriendes de les sos funciones propiamente académiques.

Tamién te podria gustar