La Universidá d’Uviéu sal a escena cola Selmana de les Lletres Asturianes

30 abril 23:47 2006 Imprimir

Mañana martes la Universidá d’Uvieu sal a escena cola Selmana de les Lletres Asturianes inaugurando un ciclu de conferencies y representaciones teatrales que van repartise a lo llargo de tola selmana y que va traer al Salón d’Actos de la Biblioteca del Campus del Milán al escritor Jon Cortázar, ente otros. Aviles, Mieres y la Casa Cultura da Veiga son otros de los llugares que mañana van remembrar el teatru asturianu.

Tres de la presentación oficial d’esta Selmana nel patiu de la Conseyería de Cultura a les once y media la mañana, la Universidá d’Uvieu va presentar les xornaes ‘Universidá n’escena’, que s’abren con una conferencia de la filóloga Inmaculada Urzainqui, directora del Institutu Feijoo d’Estudios del Sieglu XVIII, que va tratar ‘La entremesística asturiana’, pa depues dar pasu a la representación per parte de la compañía Telón de Fondo de ‘L’ensalmador’ d’Antón de Marirreguera.

A les ocho la tarde, el Teatru Palacio Valdes d’Aviles va presentar un poema dramático-musical de la Banda de Música de Corvera, dirixida por Jesús Cracio, que lleva por títulu ‘Ente bambalines. El teatru que lleves dientro’. Actu siguío, va inaugurase la escultura ‘Ente bambalines’ del artista Fidel Pena n’homenaxe al teatru asturianu.

A la mesma hora, Centru Cultural Caxastur de Mieres va llevar a escena la versión de la pieza de Strindberg ‘Xulia’ que fai la compañía de Teatru Margen. Mentes que la Casa Cultura da Veiga va acoyer la representación d’ ‘Informe pra úa academia’ de Franz Kafka que fai la compañía Bacanal Teatro.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...