Portada Sociedá La Universidá d’Uviéu celebra una xornada sobre la bicicleta nes ciudaes

La Universidá d’Uviéu celebra una xornada sobre la bicicleta nes ciudaes

by asturnet

Esti martes, 22 de febreru, a les 17 hores y na Aula Magna del Edificiu Hestóricu, va celebrase la Xornada “La inclusión de la bicicleta na movilidá urbana y universitaria”, entamada pol Vicerrectoráu d’Estudiantes y Empléu. Con ella preténdese impulsar el potencial del usu de la bicicleta nel ámbitu urbanu y particularmente como alternativa de tresporte nos desplazamientos de la comunidá universitaria. Ente los ponentes va cuntase cola presencia del ex ciclista profesional Chechu Rubiera, que va participar nuna mesa sobre conseyos prácticos nel ciclismu urbanu.

La bicicleta ye una alternativa de tresporte urbanu que puede funcionar nos desplazamientos de los miembros de la comunidá universitaria. Embaxo esta premisa analizará’l potencial de los dos ruedes como vehículu habitual na xornada “La inclusión de la bicicleta na movilidá urbana y universitaria”.

El rector, Vicente Gotor, va inaugurar les meses d’alderique, xunto a la xefa Provincial de Tráficu d’Asturies, Raquel Casado, la conceyala de Seguridá Ciudadana y Tráficu d’Uviéu, Concepción García, y la vicerrectora d’Estudiantes y Empléu, Susana López.

Baxo’l lema “Escontra una nueva cultura de la movilidá” la Mesa 1 va cuntar como ponentes con especialistes venceyaos a la xestión del tráficu urbanu y a diverses árees de la Universidá. La Mesa 2 va dedicase a ufiertar conseyos pa la práctica del ciclismu urbanu y va tener ente los sos integrantes al ex ciclista Chechu Rubiera.

Programa completu de la xornada

Tamién te podria gustar