Portada Educación La Universidá aprueba presupuestos pa 2017 cola investigación como esmolición

La Universidá aprueba presupuestos pa 2017 cola investigación como esmolición

by redacción asturnews
García Granda y Almanza presentando na rueda de prensa los presupuestos

El Conseyu de Gobiernu de la Universidá d’Uviéu aprobó esti día un presupuestu de más de 200 millones d’euros pa 2017, con un xorrecimientu del 2,18% y un capítulu d’inversiones que  xube en 2,48 millones, el 8,12% sobre l’exerciciu actual col aumentu más importante centráu na investigación.

Les cuentes de la Universidá pal próximu exerciciu suponen una medría de cuatro millones, un 2,18%, con respectu al actual. Asina lo anunció’l rector, Santiago García Granda, que compareció acompañáu del xerente, Lorenzo Almanza, pa informar de los alcuerdos más importantes adoptaos pol Conseyu de Gobiernu universitariu na so xunta de la mañana.

Santiago García Granda indicó qu’estos presupuestos, los primeros qu’ellabora’l nuevu equipu rectoral, pretenden reflexar les sos prioridaes en política universitaria. El rector destacó cinco prioridaes: Primero, garantizar la suficiencia de los creitos de los gastos de personal pa poder siguir col remocicamientu del profesoráu esaniciando la precariedá y dotando con recursos les polítiques de personal que pretenden acometese. Segundu, garantizar tamién a los centros y departamentos suficiencia nos sos gastos corrientes. Terceru, centralizar les inversiones n’equipos informáticos nel Vicerrectoráu de Recursos Materiales y Tecnolóxicos, esaniciando asina estos creitos del restu de centros de gastos, salvo los de los centros y departamentos. Cuartu, fomentar y sofitar la investigación y la tresferencia al traviés de la creación d’un plan propiu de promoción. Y quintu, garantizar d’últimes la suficiencia enerxética a los centros y departamentos amontando les dotaciones pa gas nel Vicerrectorado de Recursos Materiales y Tecnolóxicos.

El xerente de la Universidá repasó, amás, les principales partíes d’ingresos y gastos. Asina, al respective de los ingresos, la medría concéntrase fundamentalmente na sección d’investigación, qu’aumenta la so partida nel capítulu séptimu por importe de 4,6 millones d’euros. Nel restu de les fontes d’ingresos la medría ye mínimu.

Lorenzo Almanza esplicó que’l Principáu d’Asturies ye’l principal axente financiador con 135.188.891 euros, lo que representa’l 67,50 % del total del presupuestu. L’aumentu del financiamientu autonómicu supon 1.069.750 euros, lo que representa’l 0,80% sobre l’exerciciu de 2016.

Les tases y otros ingresos siguen siendo la segunda fonte de financiamientu de la Universidá con 36,9 millones d’euros, lo que supón el 18,44 % del total de los ingresos. L’Alministración del Estáu apurre a los ingresos de la Universidá 14,2 millones, el 7,09 %, y l’Unión Europea 9,6 millones, que se correspuende col 4,83 %. L’aportación de les empreses privaes y otros ye de 2,4 millones, el 1,20%.

Al respective de los gastos, los de personal xuben a 135,2 millones d’euros, que representen el 67,56 % sobre’l total de gastu. Esta partida amontar en 1.530.000 euros sobre los gastos de personal del presente exerciciu; l’aumentu porcentual asitiar nel 1,14%.

Los gastos en bienes corrientes y servicios xuben a 25,33 millones; la medría sobre’l 2016 de 258.120 euros, el 1,02%. Esti aumentu concentrar nos centros y departamentos que, nel so conxuntu, amonten la so partida en 132.000 euros, y nel Vicerrectorado de Recursos Materiales y Tecnolóxicos en dos conceutos: suministru de gas, que xube en 199.000 euros, y en llimpieza y aséu, que la nueva contratación pindia d’axudicación supon una medría añal superior a 150.000 euros

El capítulu d’inversiones xube en 2,48 millones, el 8,12% sobre l’exerciciu actual de 2016 y l’aumentu más importante correspuende a investigación onde, según el xerente, realizóse un enorme esfuerzu económicu con una medría de más de 2 millones d’euros sobre’l presupuestu de 2016, de los cualos 400.000 correspuenden al plan propiu de la Universidá.

 

Tamién te podria gustar