Portada Educación La Universidá amplía en 15 asignatures la so ufierta de materies per internet

La Universidá amplía en 15 asignatures la so ufierta de materies per internet

by asturnet

La Universidá d’Uviéu refuerza la so apuesta por internet como alternativa a les clases presenciales. La institución académica asturiana impartirá el prósimu cursu 15 asignatures más al traviés de la rede, nuna iniciativa en comuña con otres ocho universidaes españoles qu’inclúi amás la ufierta d’un cursu d’especialización en tecnoloxíes de la información y les comunicaciones.

Cola ampliación del catálogu de materies ‘on line’, qu’esti cursu tá en 41, la Universidá asturiana pasará a ufrir a partir de la seronda prósima un total de 56 asignatures per internet que tamién podrán cursase nes otro ocho instituciones académiques qu’integren el denomináu Grupu 9 d’Universidaes públiques, les de Navarra, La Rioja, Estremadura, País Vascu, Zaragoza, Baleares, Cantabria y Castiella-La Mancha.

La otra cara de l’apuesta poles nueves tecnoloxíes na actividá docente, la del estudiu específicu de la innovación tecnolóxica, promocionaránlu eses universidaes con un máster sobro entornos virtuales de comunicación que los responsables universitarios quieren echar a andar a primeros del añu prósimu y que tendrá una parte común a tolos centros y otra específica pa los estudiantes de cada Universidá.

Representantes del Grupu 9 d’Universidaes españoles, ente elles la d’Uviéu, analicen en Logroño la viabilidá de los sos proyectos comunes, n’especial el campus virtual compartíu -ufierta per internet d’asignatures comunes pa los alumnos de les nueve universidaes-, esperiencia única nel sistema universitariu español.

Tamién te podria gustar