Portada Educación La Universidá algama un pautu de financiación col Principáu

La Universidá algama un pautu de financiación col Principáu

by asturnet

La Univerisdá d’Uviéu vieno acabante d’algamar un alcuerdu col Executivu que garantiza un marcu de financiamientu estable pa los próximos cuatro años (2015-2018) y que podría suponer 10 millones d’euros adicionales namái nesi periodu según los cálculos del Principá y 7,2 según la Universidá, cuando’l presupuestu asturianu yá recueye 126 millones pa la institución. Asina lo anunciaron ayeri’l conseyeru de Presidencia, Guillermo Martínez, y el mesmu Gotor tres la xunta del Conseyu de Gobiernu, flanqueados pola directora xeneral d’Universidaes, Miriam Cueto, y pol vicerrector de Planificación Económica, Santiago Álvarez.

El pactu, algamáu tres dos meses de bayuroses negociaciones, garantiza esa estabilidá financiera de la institución, pero nun ye más que “un puntu de partida por que una comisión mista de siguimientu trabaye d’equí p’arriba pa cerrar un contratu-programa y enllantar un modelu de financiamientu por oxetivos que tenga en cuenta la fuerza académico de la Universidá y el so llabor investigador pa llograr una mayor eficiencia nel gastu”, precisó Martínez. Colo que’l Principáu va incentivar los ésitos de los investigadores asturianos.

Pero hasta qu’esa antigua reclamación vaya concretándose, lo único seguro ye que se va realizar una aportación estraordinaria de 1,2 millones que va dexar a la Universidá concluyir l’exerciciu ensin remanente negativu de tesorería y, poro, “encarar los deslizamientos de gastos derivaos de l’antigüedá y productividá del personal de la institución a lo llargo d’anguaño”.

Tamién te podria gustar