Portada Música La Unión de Consumidores querellaráse contra Movistar poles entraes pa McCartney

La Unión de Consumidores querellaráse contra Movistar poles entraes pa McCartney

by asturnet

L’espolín producíu nel esterior del conciertu que Paul McCartney ufrió en Xixón, al que miles de persones nun pudieron acceder pesie a tener entraes reservaes al traviés de Movistar, engorda con un nuevu capítulu. La Unión de Consumidores d’España (UCE) anunció esta mañana que va interponer una querella contra la operadora telefónica, a la qu’acusa d’obtener un “beneficiu ilícitu” al cobrar los mensaxes que supuestamente garantizaben el regalu de dos entraes por cliente.

El casu, poro, llegará a los xulgaos depués que la UCE decidiera intervenir énte los cientos de denuncies ciudadanes que recibió nes hores siguientes al recital del pasáu martes, pal que Movistar ufrió nes hores previes al conciertu, vía SMS, miles d’entraes gratuites a usuarios de telefonía móvil a cambiu namás de responder al mensaxe nes que se-yos ufríen les llocalidaes.

De sutaque el cliente respondía afirmativamente a la operadora telefónica, ésta ingresaba 0,90 euros más IVA ya unviaba un segundu mensaxe de testu nel que-y confirmaba al usuariu que les sos entraes yá taben reservaes y sólo había recoyeles nuna taquilla d’El Molinón. Magar d’ello, miles de clientes qu’acudieron a retirar les sos llocalidaes vieron cómo Movistar pesllaba la so taquilla, habilitada na Grada Este, poco antes del aniciu’l recital y dexaba fuera a un gran númberu de persones ensin esplicación dala.

Según apuntó güei el presidente de la Unión de Consumidores n’Asturies, Dacio Alonso, too fai barruntar que Movistar unvió un númberu de mensaxes de confirmación superior a la cantidá d’entraes que mercara pa regalar a los sos clientes, conducta qu’en tou casu al responsable de la UCE abúltase-y inxustificable.

Poro, l’organismu de defensa’l consumidor centrará la so querella nel presuntu beneficiu ilícitu que la multinacional telefónica ingresó colos miles de mensaxes unviaos por usuarios que finalmente quedaron ensin entrada. Movistar sostién que la productora’l conciertu, Doctor Music, prometiera-y un númberu d’entraes mayor que’l que a la fin -y facilitó, estremu de niega dafechu la productora.

Tamién te podria gustar