Portada Sociedá La Unión Asturianista suspende la política llingüística del gobiernu asturianu.

La Unión Asturianista suspende la política llingüística del gobiernu asturianu.

by asturnet

La Unión Asturianista considera que la política llingüística del gobiernu asturianu ye un “fracasu”. La coalición de PAS-URAS denunció’l “fraude” qu’Izquierda Xunida “cometiera colos ciudadanos” y l'”engañu al que los pretenden someter”. La UAS recordó que la Llei d’Usu del Asturianu foi aprebada cuando Sergio Marqués yera presidente del país y Xuán Xosé Sánchez Vicente diputáu de la Xunta Xeneral del Principáu.

La coalición de los dos partíos asturianistes denunció la “promesa incumplida” d’Izquierda Xunida d’algamar la oficialidá del asturianu nesta llexislatura. Les crítiques de la Unión Asturianista tocaron tamién l’ámbitu de la recuperación toponímica considerando que los catorce conceyos, qu’hasta’l momentu oficializaron los sos topónimos, suponen un fracasu pa esta campaña del Gobiernu asturianu.

L’ausencia de la llingua asturiana na Televisión Pública Asturiana ye tamién obxetu de denuncia de los lliberales asturianistes. Pa la UAS esta ausencia “incumple dafechu la llei d’Usu y Promoción”. Los llíderes de la UAS tuvieron tamién palabres pal Conseyeru de Xusticia Francisco Javier García Valledor al que-y recomendaron “que si nun-y parez aceptable, que se vaya pa casa y sinon, que coma y calle”.

Dende la UAS criticáronse tamién los presupuestos xenerales de 2007 aludiendo a qu’en 1998 el presupuestu empobináu a la llingua asturiana yera mayor qu’el qu’agora s’aprueba.

Tamién te podria gustar