La Unesco reconoz el valir mundial de los Premios Príncipe p’afitar el patrimoniu cultural

29 abril 23:18 2004 Imprimir

Los Premios ‘Príncipe de Asturias’ reciben el sofitu del principal organismu internacional na protección y promoción de la cultura. L’axencia de les Naciones Xuníes pa la Educación, la Ciencia y la Cultura, la Unesco, reconoz el valir mundial de los galardones p’afitar el patrimoniu cultural de la Humanidá y anuncia qu’avalará espresamente los actos conmemorativos del XXV aniversariu de la fundación qu’entrega los premios.

Esa efemérides cumpliráse en setiembre de 2005, venticinco años depués de la constitución n’Uviéu de la Fundación ‘Príncipe de Asturias’ col envís cimeru d’exaltar y espardir los valores científicos, culturales y humanísticos d’ámbitu universal. Al añu siguiente de la so creación, en 1981, la fundación entregó per primer vegada los sos premios.

El sofitu espresu de la Unesco vien a reconocer agora una llarga actividá na promoción de la cultura y les ciencies del mundu, personalizada nes figures que dende hai ventitrés años recueyen los sos galardones nun solemne actu que se cellebra na seronda nel Teatru Campoamor d’Uviéu.

Nesti sen, el xaponés Koichiro Matsuura, director xeneral de la Unesco, aconceyará’l prósimu 14 de mayu en París colos máximos responsables de la Fundación Príncipe, Graciano García y José Ramón Álvarez Rendueles, pa firmar un documentu nel que l’axencia de la ONU oficializa el so sofitu.

El prósimu 10 de xunu axuntaráse n’Uviéu el primeru de los xuraos que va conceder los Premios ‘Príncipe de Asturias’ na so edición de 2004, el correspondiente a la Estaya de Lletres. La Fundación recibió yá más de cien mil cartes sofitando les doscientes candidatures presentaes con calter xeneral.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...