Portada Plástiques La Unesco pide a un artista que ponga tangues y slips a sos escultures

La Unesco pide a un artista que ponga tangues y slips a sos escultures

by redacción asturnews

Stéphane Simon nun salía del so plasmu’l día que la Unesco pidió-y que cubriera con un tanga o con un slip les sos escultures. L’artista plásticu preparara una esposición, Memory of me, que proponía al visitante cavilgar sobro les selfies con estatues desnudes qu’adoptaben posiciones propies del autorretratu.

La sorpresa llegó unos díes antes del estrenu de l’amuesa, cuando un funcionariu de la entidá pidió-y que fixera daqué pa evitar mancar “la sensibilidá del gran públicu”. Una anécdota que podría pasar desapercibida pero de la que se fixo ecu’l mesmu artista nes sos redes sociales.

La hestoria acabó trescendiendo hasta’l puntu de viralizarse n’Internet y de trespasar fronteres, dempués de que medios locales como -y Point y -y Figaro falaren nes sos páxines. Finalmente, Simon acabó aceptando l’absurdu dictáu de la Unesco. Les imaxes de les sos escultures acabaron anubriendo tanto Twitter como Instagram. Son munchos los que creen que, llueñe de lo que se pretendía, el xestu produz un efectu de lo más “obscenu”.

La dirección de la organización cultural de Naciones Xuníes nun tardó en llamentar el tracamundiu”, pidiendo que se sotierre l’asuntu y reconociendo que se trata de “un erru llamentable”.

Tamién te podria gustar