Portada Comunicación La Uiquipedia supera los 11.000 artículos y entama “La Quincena a Sestaferia” pa meyorar los conteníos

La Uiquipedia supera los 11.000 artículos y entama “La Quincena a Sestaferia” pa meyorar los conteníos

by asturnet

La enciclopedia dixital más conocida de la rede superó esta selmana los 11.000 artículos na so edición n’asturianu y los responsables de la mesma busquen agora “non tanto medrar en númberu como facelo en calidá de los artículos”. Pa ello, entamen la “La Quincena a Sestaferia” un proyectu entamáu “col envís d’ameyorar, enachar y encadarmar la Uiquipedia a lo llargo de quince díes”. La idea de los responsables ye “facela más útil” y afitala “como una ferramienta pal espardimientu del asturianu na rede”.

Los oxetivos d’esta “sestaferia” son enanchar entamos, iguar errores ortográficos, d’uiquificación o de conteníu, iguar plantíes y estandarizales colos artículos venceyaos, tornar testos d’imáxenes que tean n’otra llingua estremada al asturianu, estandarizar el rexistru llingüísticu, categorizar y remocicar les páxines de les mesmes y añadir interuikis.

Pa los responsables, “Nesta primer edición ye importante procurar nun crear artículos sinón remocicar los yá esistentes, poniendo especial procuru nos artículos de los países, daqué fundamental d’una enciclopedia y mirando pola calidá (y veracidá) de los artículos rellacionaos con Asturies”.

Visita la Uiquipedia n’asturianu

Tamién te podria gustar