Portada Comunicación La TPA vuelve a emitir a partir del llunes el programa diariu n’asturianu “Al Aldu”

La TPA vuelve a emitir a partir del llunes el programa diariu n’asturianu “Al Aldu”

by asturnet

Los cambios na programación que vivió nestes selmanes la televisión pública d’Asturies caltuvo dos selmanes de programación ensin l’únicu programa diariu n’asturianu d’esta canal, “Al Aldu”. Esti llunes, a les 9:30 hores, según la programación qu’asoleya na so web la TPA, va entamar a emitise otra vuelta esti programa que ta cerca yá de cumplir dos años n’antena.

“Al Aldu” ye un programa de la productora asturiana “Saltadera” qu’acuta los llunes pal humor con ‘La risión’, un espaciu coordináu por Lluis Antón González y onde apaecen dalgunos de los meyores monologuistes del país. Los martes Carlos Suari ta al frente de la estaya deportiva ‘A galmiaes’, que percorre l’actualidá de los deportes n’Asturies. Milio’l del Nido lleva a los espectadores les sos ‘Recetes con cuentu’ los miércoles, mientres que los xueves ye Inaciu Galán l’encargáu d’acercanos l’actualidá internacional más entretenida con ‘Xente de casa’. ‘Al aldu’ termina la selmana los vienres con Mercedes Menéndez y la so ‘Axenda d’Asturies’, con actividaes pa la fin de selmana.

El programa pue vese de llunes a vienres a vienres a les 9:30 hores y en delles repeticiones a lo llargo de cada xornada y les fines de selmana.

Tamién te podria gustar