Portada Música La TPA viaxa esti sábadu a la Escuela Música de Mieres

La TPA viaxa esti sábadu a la Escuela Música de Mieres

by asturnet

Los escolinos de música tradicional de la Escuela de Música de Mieres van ser esti sábadu dende les 12 na TPA los protagonistes del programa “Nós” que dirixe y presenta’l director d’Asturnews, Próspero Morán, col caberu de los Microconciertos qu’ufrieron a los pás y vecinos de la villa nesti cursu escolar.

Dende va un tiempu, los escolinos de música tradicional ufren microconciertos nos qu’amuesen a pás y otros escolinos los instrumentos qu’adeprenden a tocar y nel caberu d’esto Microconciertos tocó-y la vez a la gaita y la’acurdión.

Los escolinos de Mieres del Camín, más concretamente los de Turón ue participen nos talleres de rock que se vienen desendolcando dende hai unos años, ya foron protagonistes de la emisión d’otru sábadu del espaciu “Nós” qu’emite la TPA.

La Conceyalía de Cultura del Conceyu Mieres entamó hai poco más d’un mes el I Festival de Rock & Guaje, que cuntó cola actuación de los grupos Pingüinos Asesinos, Fracaso Escolar, Doctor Centollu y Los Bichosaurios; formaos por rapazos menores d’edá en talleres de rock y que canten delles canciones n’asturianu. L’actividá tuvo llugar nel Parque del Atenéu de Turón. Nós, espaciu dirixíu y presentáu pol periodista y profesor universitariu Próspero Morán, emítese tamién pol satélite Hispasat pal restu d’España, Europa y América y por Internet para tol mundiu al traviés de la web de la RTPA.

Tamién te podria gustar