La TPA va estrenar a finales de febreru una versión renovada de “Terapia de Grupo”

12 febreru 11:04 2009 Imprimir

La televisión pública asturiana (TPA), va estrenar el vienres 27 y n’horariu de máxima audiencia, una versión renovada del programa “Terapia de Grupo”, embaxo’l nome “La gran noche de Terapia”. Una gala que va presentar cada vienres Lía Beltrán, que fuere presentadora de TeleUviéu y hasta va poco, reportera del programa “Con dos de azucar”, de la TPA.

El programa, que va emitise de 22 a 24 hores, va producilu Zebrastur y va cuntar cola collaboración de Pedro Durán, Joaquín Pajarón y Alberto Rodríguez, que van interpretar a los yá perconocíos personaxes de La Marquesina, Toño, Raikkonen, Petiso y Samba, ente otros.

Nel programa van facese entrevistes con personaxes d’actualidá nel panorama estatal, como la cantante Soraya, que va ser la primer entrevistada nel programa. La música va tener tamién el so espaciu, y tán concertaes actuaciones d’artistes como David Bustamante o Los Chicos; amás de grupos y solistes asturianos.

La nueva apuesta de TPA, “La gran noche de Terapia”, va tener amás secciones fixes como “El consultorio de La Marquesina” y “Yes mundial”, un concursu de talentos que quier descubrir a los artistes más “llamativos” d’Asturies. El ganador va llevase 6.000 euros.

Pa esti programa, TPA estrena plató, el más grande d’Asturies, asitiáu n’Avilés y con una estensión de 900 metros cuadraos.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...