Portada Comunicación La TPA entama una programación n’asturianu de dos hores de producción selmanal

La TPA entama una programación n’asturianu de dos hores de producción selmanal

by asturnet

La Televisión del Principáu d’Asturies va estrenar esti sábadu siete programas n’asturianu que se van emitirá a diariu y selmanalmente: ‘Pieces’, ‘Nós’ y ‘Camín de Cantares’. Amás, la cadena va incluyir tolos díes nel programa ‘Con dos de azúcar’ los espacios ‘A Galmiaes’, ‘Recetes con cuentu’, ‘La risión’ y ‘Axenda d’Asturies’. La programación supón dos hores de programación selmanal (centrada nos sábados) en llingua asturiana que se dirá redifundiendo na programación de los díes de selmana.

‘Nós’ ye un microespaciu de TPA producíu en collaboración con Zebrastur y dirixíu pol periodista asturiano, y direutor d’Asturnews, Próspero Morán. ‘Nós’ va emitise en multidifusión a lo llargo la selmana y emitiráse los sábados a les 12.55 hores.

‘Pieces’ ye un programa sobre la cultura asturiana tradicional y contemporánea con cinco secciones. Esti formato permite tamién ser programáu como multidifusión a lo llargo de la semana pa captar el másimo posible de públicos diferentes y ser compactáu na fin de selmana como programa unitariu.

‘Camín de Cantares’ ye una erie documental inspirada nel Archivu de la Tradición Oral na que Xoxé Ambás, investigador de la cultura tradicional asturiana, actúa como conductor del espacio y fai una entrevista en cada capítulo.

Tamién te podria gustar