Portada Comunicación La TPA emite un especial de Camín de cantares por mor del Día d’Asturies

La TPA emite un especial de Camín de cantares por mor del Día d’Asturies

by asturnet

La TPA va emitir el llunes 8 de setiembre, a les 10:15 de la mañana y como parte de la programación dedicada al Día d’Asturies un programa especial de “Camín de cantares”, que se grabó’l 26 d’agostu pasáu nel Teatru Toreno de Cangas.

Igual que nos otros capítulos de la serie, Amás fai de presentador, anque nesta ocasión ta acompañáu por Vanessa Gutiérrez, presentadora de “Pieces”, l’otru programa qu’Ámbitu Audiovisual tien na programación de la TPA.

Cola xente qu’asistió a la grabación presente al fondu del planu, los dos presentadores van dir dando pasu a tolos convidaos pa entrevistalos y dexar que dean a conocer el so repertoriu. En total, van ser siete cangueses y un cangués (Amparo y Lulo de Val.láu, Binita Xuacu de Vidal, María L’Acebu, Eufrasia de Ridera, Irene y Concha de Tresmonte y Dulia de La Pacharina) que van dir pasando pel escenariu del Toreno a lo llargo de más d’una hora y que van tar apoyaos pola presencia de dellos músicos bien conocíos de la escena asturiana que tamién participaron en dalguna de les tres temporaes de «Camín de cantares», como Anabel Santiago, Héctor Braga y Tuenda.

Tamién te podria gustar