Portada Sociedá La toponimia nos medios de comunicación asturianos a estudiu

La toponimia nos medios de comunicación asturianos a estudiu

by asturnet

Dientro del Conceyu Internacional de Toponimia y Antroponimia Asturiana que celebra l’Academia de la Llingua Asturiana nes Xornaes Internacionales d’Estudiu d’esti añu, Próspero Morán, director d’Asturnews, y el periodista Inaciu Galán, van poner n’estudiu la situación de la toponimia tradicional asturiana, agora en parte oficializada, nos medios de comunicación que funcionen n’Asturies, tanto públicos como privaos, cola comunicación “La toponimia asturiana nos medios de comunicación: situación y perspeutives”, a partir de les seis y media la tarde.

La segunda xornada va entamar unes hores enantes, cola ponencia d’Emili Casanova, de la Universidá de Valencia, “Topónimos y antropónimos valencianos esplicaos al traviés de la onomástica asturiana”. A les cinco y cuartu la tarde, Fernando Bello Garnelo daré llectura a la comunicación “Toponimia y antroponimia na zona de Las Médulas (Lleón)”, siguiendo cola intervención d’Iván Huerga Antuña alredor de “La organización territorial y familiar na conformación de la toponimia y l’antroponimia en Piloña”, un repás a la “Topoantroponimia berciana” per parte de Jesús García y García, y darréu, una posa de quince minutos.

Dempués de la comunicación sobre medios de comunicación y toponimia, d’Inaciu Galán y González & Próspero Morán, el lleonés Héctor García Gil tratar dalgunes cuestiones alredor de la exonimia.

A les siete y cuartu Carmen Díaz Alayón, de la Universidá de La Laguna, va fala de “La toponimia de Canaries: rasgos particulares y aportes llingüísticos”, rematando la xornada la presentación del llibru “Toponimia hispánica. Origen y evolución de nuestros topónimos más importantes”, coordináu por X. Ll. García Arias y editáu por Emili Casanova na editorial Denes, de Valencia.

Programa completu d’actividaes de les Xornaes

Tamién te podria gustar