Portada Política La toponimia de Quirós, Taramundi y los conceyos d’Os Ozcos aprobada pol Gobiernu

La toponimia de Quirós, Taramundi y los conceyos d’Os Ozcos aprobada pol Gobiernu

by asturnet

El Conseyu de Gobiernu autorizó’l 15 de setiembre los proyectos de Decretu polos que se determinen los topónimos oficiales de Quirós, Taramundi, Samartín d’Ozcos, Santalla d’Ozcos y Villanova d’Ozcos, según anuncia dada pola Dirección Xeneral de Política Llingüística. Con estos son yá 47 conceyos qu’acabaron la revisión de los sos topónimos tradicionales y otros 16 emprimaron esti procesu afaláu pola Conseyería de Cultura y Turismu al envís de recuperar la toponimia popular y incorporar de manera progresiva los nuevos topónimos oficiales a la señalización vial.

Esti procesu emprimó nel añu 2004 cola constitución de la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu, que dende entós vien desarrollando un trabayu bien intensu de revisión y determinación toponímica, movilizando a espertos en trabayu de campu y collaborando con autoridaes municipales y colectivos vecinales y culturales.

Trátase d’un procesu de revisión llargu y exhaustivu, entamáu tres de la petición de los propios ayuntamientos, onde intervienen los partíos políticos con representación municipal, los colectivos de vecinos, les asociaciones de la zona, l’Academia de la Llingua Asturiana y la Universidá d’Uviéu, mesmo qu’investigadores, encuestadores y espertos en toponimia.

Según informa Política Llingüística, “nunos díes van publicase estos decretos nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies”.

Tamién te podria gustar