La Tertulia Cultural El Garrapiellu fai un llamáu a la Sociedá Civil Asturiana

07 agostu 03:48 2008 Imprimir

El Garrapiellu dio anuncia de la decisión de “facer un llamáu a la Sociedá Civil Asturiana énte les agresiones que ta sufriendo la llingua y la cultura asturiana”. Los miembros de la organización recuerden los últimos casos: “el refugu na Universidá d’Uviéu y la ponencia del Artículu 4º del Estatutu que roblaron los partíos mayoritarios ensin escuchar les reivindicaciones de bona parte de la sociedá asturiana”.

Dende la organización quieren “afitar, una vegada más, el compromisu de la Tertulia Cultural El Garrapiellu cola defensa de la llingua y la cultura asturiana en toles sos manifestaciones”. Pa ello, comenten dende l’asociación “facemos nuestra la convocatoria de la Academia de la Llingua Asturiana el xueves 17 pasáu na Cámara del Auditoriu d’Uvieu”. Amás “llamamos a toles persones que como nosotros nun quieren que la nuesa esencia como pueblu desapaezca nin que tea lligada al desapegu del políticu de turnu”:

El Garrapiellu “esixe” el reconocimientu del derechu a usar la nuesa llingua. “Una vegada más y como siempre: L’ASTURIANU LLINGUA OFICIAL” remata’l comunicáu.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...