La terrorífica [REC] estrenase nos Cines Filmax Gran Vía en 4DX

11 xunetu 12:08 2020 Imprimir

Yá van trelce años que Jaume Balagueró y Paco Plaza allumaron la cinta de terror [REC], que dio llugar a toa una saga d’ésitu, bien apreciada ente los amantes del xéneru. Pero esti xueves 9 de xunetu, esa mesma película de cultu volvió estrenase na gran pantalla nel marcu de la inauguración de la segunda sala con tecnoloxía 4DX de los Cines Filmax Gran Vía, de L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona).

L’actu inaugural tuvo llugar a les 20 hores y foi presidíu por el mesmu Balagueró, que presentó l’estrenu mundial de [REC] en tecnoloxía 4DX. Estrenada en 2007, convertiérase nun ésitu inmediatu de publico y crítica, recibió numberosos premios y fixo posible la nacencia d’una franquicia con trés remortines y un remake estadounidense.

A partir d’ayeri vienres 10 de xunetu la nueva sala 4DX abría les sos puertes al públicu que quiera volver esperimentar el mieu o esfrutalo per primer vegada y de forma totalmente inmersiva. Con esta ampliación, los Cines Filmax Gran Vía convertir nos únicos cines n’Europa que cunten con dos sales 4DX y xuna sala pa La Triple Pantalla ScreenX. El complexu cunta amás con 9 sales de cine convencional.

  Categories: