Portada Música La Tarrancha saca estes navidaes Ö-3-3 (Otres tres)

La Tarrancha saca estes navidaes Ö-3-3 (Otres tres)

by asturnet

Ya ta na cai el discu Ö-3-3 (Otres tres) de La Tarrancha. Anque ya teníen asoleyaos dellos trabayos como la maqueta Qlt? (culete?) y la participación en dellos compilatorios y tributos, ésti ye’l discu primeru de llarga duración de la banda. Autoproducíu pol grupu y el sellu Algamar Producciones, el discu foi grabáu en Tutu Estudiu por Sergio Rodriguez nel pasáu mes d’ochobre.

Trátase d’un discu orixinal, con un soniu totalmente personal, propiu, pero totalmente eclépticu. La base del soniu de La Tarrancha ye’l Ska y el Reggae, pero dando-y pincelaes que van dende’l funk al swing, dende’l ragga al folk, de la pachanga a la música tradicional de… Eso si too ello con un carcteristicu sonío llimpiu, enllenu de pequeños matices pero llimpiu y alloñau de distorsiones y dureces acustiques. Too ésto ye lo qu’ellos autodefinen al so propiu estilu como “Mecigayu Ska”. La temática de les lletres ye bariada; diendo dende l’amor, a la reivindicación; de la critica, al cachondeo; de la muerte, a la vida y del mundu, al chigre. Tolos cantares son n’asturianu, menos una d’elles que ta na fala del la zona Navia-Eo o gallegoasturianu.

Dempues d’estos años d’esistencia y de munchos cambios na formación, La Tarrancha muestrá n’esti discu el resultáu final y esperemos qu’estable de lo que va ser el so soníu apartir d’agora. Non mui distintu del d’enantes pero nel qu’a la escontra qu’antes, onde teníen un pesu importante los metales, agora, cobren un especial protagonismu l’acurdión diatonioca, el trombón y les flautes, acompañando a les guitarres, baxu, percusiones latines y africanes, bateria y voz.

El discu cuenta con delles colaboraciones, pero eses meyor descubriles escuchándolu. Anque tienen previstos dellos conciertos pa dientro poco, nun tienen entamanao ningún conciertu esclusivu pa presentar el discu, pero afirmen tar trabayando n’ello.

Tamién te podria gustar