Portada Música La Tarrancha asoleya un vidiuclip pa despidir l’añu

La Tarrancha asoleya un vidiuclip pa despidir l’añu

by asturnet

La banda asturiana de fusión La Tarrancha, asoleya un vidiuclip pa despidir l’añu. El vidioclip foi realizáu íntegramente con grabaciones feches con teléfonos móviles demientres so Xira Mezillingües na primavera y el branu d’esti 2014 qu’agora termina. El vidiu, quier ser “un chisgu a la música en directu y a tolo que la arrodia, y n’especial a esta xira, a los festivales, la xente que ta detrás d’ellos, les collaboraciones con otros músicos, les bandes coles que coincidieron, el publico qu’esfrutó de los directos, los nuevos amigos que se fixeron nel camín, los que siempres tán ehí, les hores de prueba de soníu, les hores muertes, les comíes colectives, les hores de volante, de suañu, de rises, de xuegos, de fiesta, de paisaxes, de nuevos llugares…”

Eso ye lo que quixeron resaltar d’él, onde por problemes de metraxe y del material con que cuntaben nos teléfonos, solo salen retrataos 6 de los más de 18 conciertos que dieron mientres esta xira per tierres de Asturies, Galiza, Llión, Euskal Herria, Castilla y La Rioja. El cantar conductor del videoclip ye “De Tazones a Candás”, tema compuestu por dellos cantares de chigre iguaos y reellaboraos por La Tarrancha y qu’apaez nel compilatoriu “Cantares de Chigre” (Algamar Producciones) y nel últimu discu de la banda, Mezillingües.

El discu taba compuestu por temes propios de la banda en toles llingües de la península ibérica y que cuntaba cola collaboración de 19 artistes de distintes procedencies.

La banda lleva yá dos meses ensin pisar los escenarios, preparando lo que va ser el so próximu discu y la so nueva xira, ye por eso, esti videoclip “nun solo ye una despidida d’añu y de xira, sinón tamién la celebración d’un añu nuevu, d’un discu nuevu y de una xira nueva, nuevos llugares, con nuevos amigos , xunto colos yá amigos de siempre”.

Tamién te podria gustar