Portada Sociedá La Sociedá Internacional d’Autores encamienta espulsar un añu a la SGAE

La Sociedá Internacional d’Autores encamienta espulsar un añu a la SGAE

by redacción asturnews

La Confederación Internacional de Sociedaes d’Autores y Compositores (CISAC) encamentó espulsar a la Sociedá Xeneral d’Autores y Editores d’España (SGAE) del so senu mientres un añu tres l’ausencia de cambeos na so xestión, según confirmó esti llunes a Efe l’organismu internacional.

Con vistes a la xunta de l’asamblea xeneral, que va tener llugar en Tokio el próximu 30 de mayu, la so dirección pronúnciase a favor d’una “potencial espulsión de la SGAE”, según indicó un voceru de la CISAC.

La organización, que engloba a les entidaes xestores de los derechos d’autor, empecipió’l pasáu mes d’avientu un procesu sancionador contra la sociedá española por non cumplir colos reglamentos internacionales.

“Dexóse claro dende’l principiu que si había progresos abondos, la situación podría camudar”, aportunen dende la institución, en referencia a l’adopción inmediata de les midíes que-y fueron encamentaes polos espertos o a una intervención del Gobiernu.

El pasáu marzu, el Ministeriu de Cultura pidió a l’Audiencia Nacional, qu’investiga’l fraude pol cobru de derechos d’autor de pieces musicales emitíes en televisión -no que se conoz como “la rueda”-, qu’intervenga la SGAE, presidida por Pilar Xuráu dende’l pasáu 27 de febreru, cuando sustituyó nel cargu a José Ángel Hevia. Xuráu consideró que dicha intervención sería un fracasu y dixo públicamente que se taben tomando midíes para desaniciar los erros.

“Tenemos en cuenta los compromisos y esfuerzos de la nueva xestora y presidenta de la SGAE para encetar los problemes y vamos tar preparaos para asistilos n’una solución asina sía posible”, apuntó güei pela so parte la sociedá internacional, que s’amosó dispuesta a ayudar al Gobiernu si la Xusticia ordena la intervención.

Yá en marzu de 2018, la CISAC retiró a la SGAE del so conseyu de forma preventiva pa evitar un potencial conflictu d’intereses mientres la investigación de les sos práctiques de conducta y xestión -denunciaes pola Confederación Internacional d’Editores de Música (IMCP)-, qu’amenaben “series esmoliciones”. Les quexes referir al supuestu favoritismu escontra dalgunos de los sos miembros y el fraude nel cobru de derechos d’autor de pieces musicales emitíes en televisión.

Tamién te podria gustar