Portada Música La Sociedá d’Autores rexistró más de 500 nueves obres musicales nel so últimu exerciciu

La Sociedá d’Autores rexistró más de 500 nueves obres musicales nel so últimu exerciciu

by asturnet

La música asturiana parió más de mediu millar de nuevos temes en 2003. La Sociedá Xeneral d’Autores y Editores (SXAE) tramitó nesi periodu el rexistru de 546 nueves composiciones y afitó el predominiu de la música sobro’l teatru, estaya na que se rexistraron 36 obres, y el discretu sector audiovisual, que xeneró la tramitación de sólo 12 pieces a lo llargo de tol exerciciu correspondiente al añu pasáu.

Acordies colos datos que figuren na última edición publicada del anuariu que la Sociedá d’Autores ellabora cada añu coles principales cifres de la so actividá, los creadores asturianos pasaron en 2003 poles oficines de la entidá pa garantizar los drechos d’autor d’un total de 594 nueves obres, cifra que constitúi un indicador de la vitalidá’l sector pero que nun supón la totalidá de les nueves creaciones.

Si se tomen como representativos los datos d’afiliación a la delegación de la SXAE n’Asturies, que dirixe Javier Vidal, el Principáu cuenta anguaño con unos mil artistes n’activo -esi ye’l númberu de los asociaos a la Sociedá d’Autores- depués del ingresu de 85 nuevos socios a lo llargo del añu anterior, la práctica totalidá d’ellos compositores.

Siempre según l’anuariu de la SXAE correspondiente a 2003, la música asturiana o executada n’Asturies ta somorguiada nuna progresiva perda d’espectadores -de 882.000 rexistraos en 2000 en tolos xéneros sacante la música clásica, a poco más de 600.000 contabilizaos l’añu pasáu- y xenera unos ingresos d’al rodiu de 3 millones d’euros añales.

Tamién te podria gustar