Portada Música La Sinfónica’l Principáu camuda de cara nuna nueva web pensada pa promocionar la orquesta nel esterior

La Sinfónica’l Principáu camuda de cara nuna nueva web pensada pa promocionar la orquesta nel esterior

by asturnet

La Orquesta Sinfónica’l Principáu d’Asturies remocica la so cara más universal porque “poca xente sabe lo qu’asocede n’Uviéu” y fai falta un preséu pa da-y más difusión, más renome y más músicos a la entidá. Nesos términos presentó esta mañana el director de la OSPA, Maximiano Valdés, la renovada páxina web de la orquesta, que busca internacionalizar l’actividá de la formación musical.

La OSPA meyora la so imaxe na rede nun momentu duce de siguimientu por parte’l públicu, yá que, según precisó la xerente de la orquesta, Encarnación Rodríguez, la renovación d’abonos de la temporada pasada algama casi el cien por cien a ocho díes de que se pieslle’l plazu, el númberu d’abonaos crez n’Uviéu penriba les cifres del añu pasáu y la entidá recupera’l públicu ‘perdíu’ en Xixón depués que les últimes dos temporaes nun s’habilitaren abonos pa los conciertos nesa ciudá.

Talu interés tien la so proyección fuera d’Asturies: El calendariu d’actuaciones a mediu plazu de la orquesta prevé pa los prósimos 17 y 18 d’abril sendos recitales nel barcelonés Palau de la Música, actuaciones a les que siguirán un tercer conciertu nel auditoriu de Castellón, el día 19, y un recital caberu nel auditoriu de Zaragoza al otru día, 20 d’abril.

Hasta entós, el camín de la OSPA sedrá llargu y empezará esta mesma nueche cola participación de la orquesta na temporada d’ópera d’Uviéu, nuna seronda na que la Sinfónica ufrirá dellos conciertos -dalgunos d’ellos, didácticos- n’estremaos puntos d’Asturies y actuará na gala d’entrega de los Premios ‘Príncipe’.

La web que la orquesta presenta güei y que yá ta en funcionamientu dende hai una selmana inclúi información precisa sobro l’orixe y la composición de la OSPA, el so calendariu d’actuaciones, la discografía, los precios d’accesu a los conciertos y un formulariu de contactu, too ello con una doble versión en castellán y n’inglés.

La Sinfónica’l Principáu arródiase de primeres figures de la música pa la próxima temporada

Tamién te podria gustar