Portada Música La Sinfónica’l Principáu arródiase de primeres figures de la música pa la próxima temporada

La Sinfónica’l Principáu arródiase de primeres figures de la música pa la próxima temporada

by asturnet

Rafael Frübeck, Maurizio Benini, Juan José Mena y otres primeres de la batuta dirixirán a la Orquesta Sinfónica’l Principáu d’Asturies (OSPA) na so próxima temporada, qu’arrancará na seronda. Nel so nuevu programa de conciertos, qu’esta mañana foi presentáu n’Uviéu, la OSPA dividirá la so actividá en cuatro ciclos: Música romántica, pieces relixoses, composiciones pa ballet y grandes sinfoníes ruses.

Pa facilitar l’asistencia de públicu a los conciertos, los responsables de la orquesta incluiyirán una novedá nes tarifes: Podrán alquirise abonos tanto pal programa completu como pa caún de los cuatro ciclos monográficos de la temporada 2004-2005, qu’empezará el 4 d’ochobre y tendrá la so segunda cita dos selmanes depués, cola interpretación del ‘Carmina Burana’ xunta’l Coru de la Fundación ‘Príncipe’ y baxo la batuta de Rafael Frübeck de Burgos.

Esi sedrá’l pistoletazu de salida. El pieslle pondrálu, a finales de mayu de 2005, una versión pa conciertu de la ópera ‘Lohengrin’, de Wagner, un proyectu que constitúi un gran retu pa la orquesta, según precisó el so director, Maximiano Valdés, y qu’obligará a la OSPA a reforzar los sos ensayos.

Nel capítulu de cites puntuales, la Orquesta Sinfónica’l Principáu participará nos meses d’avientu y xineru na LVI Temporada d’Óprea d’Uviéu, y xirará por Cataluña en tornu a la prósima Selmana Santa. Nesti sen, Valdés refirióse a la reciente cancelación d’una xira prevista por Alemania “porque pa nosotros ye muncho más importante dir a tocar a Barcelona que a ciudaes alemanes que nun valíen la pena”.

La Conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, Ana Rosa Migoya, que participó na presentación del programa de la OSPA pa la próxima temporada xunta la xerente de la orquesta, Encarnación Rodríguez, felicitóse polos diez años que Maximiano Valdés cumple dedicáu a la música n’Asturies y sorráyó la calidá de la llista de conciertos prevista pola OSPA, que güei pieslla la temporada en cursu.

Tamién te podria gustar